Friday 6 December 2013

pagi awesome

Di pagi buta yang awesome  ,
fuh habis sakit segala tulang belakang , pinggang dan badan .
Maklumlah , orang kata kalau hendak berjaya kena berusaha . Tgh berusahalah cari arikel2 yang  berkaitan dgn tugasan cuti sekolah yang diberi . Agak2lah cikgu banyak ni . Tidak mengapa . Yang penting ilmu.
Aku sekadar mencoret saja di blog aku . Sekadar menulis apa yang minda mahu tulis .
Cuti sekolah tahun 2013 , susah mahu bahagikan  masa . Hendak belajar , hendak bermain dan paling penting dalam rancangan iaitu BEKERJA. walaupun umur terlalu awal tetapi apa salahnya . Tambah duit untuk beli apa yang patut . Esok bermulanya misi pencarian kerja . Apalgi partime lah jawabnya . Yang penting money . Bukan materialistik tapi money yg amat diperlukan .
Mata sudah memaksa-maksa aku utk tidur. Tidurlah untuk beberapa jam kan ? Semoga aku dan kawan2 aku sekalian terbangun subuh esok .. terutama aku ..
salam Jumaat . ALLAHUAKBAR .



zzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment